السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین


ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی رو به همه

پیروان و شیعیان آن حضرت ، تسلیت عرض می کنم.



نظرات 6 + ارسال نظر
پریسا 14 آذر 1390 ساعت 16:07 http://parisa92.blogfa.com

"حسین بیشتر از آب، تشنه لبیک بود،
اما افسوس که
به جای افکارش زخمهای تنش را نشانمان دادند
و بزرگترین درد او را بی آبی
معرفی کردن"

منم این ایام رو خدمت همه شیعیان دنیا تسلیت عرض میکنم

انگشت دونه 15 آذر 1390 ساعت 00:46

منم این روزها و شبها رو بهتون تسلیت عرض میکنم.
التماس دعای مخصوص

انگشت دونه 19 آذر 1390 ساعت 23:35

قالب نو مبارک خیلی قشنگه

ممنونم

از خدا می خوام تو زندگیت فقط یکبار تو دوراهی بمونی اونم نو بین الحرمین که ندونی جلو حسین زانو بزنی یا عیاس

مدادرنگی 23 آذر 1390 ساعت 09:47 http://manui.blogsky.com/

منم تسلیت گفته بودم


راستی این قالبه یه کم به سایت اشپزی نمیخوره؟
نظر شخصیم بود امیدوارم ممد ناراحت نشی!!!!

همچنین

آره راست میگی ها... اما چرا خودم توجه نکردم.

این چیزا که ناراحتی نمی خواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد