درد و دل یه آدم تنبل...


خودتون قضاوت کنید ، باز هم می گید ورزش کنیم ؟

1. اگر پیاده روی و دوچرخه سواری برای سلامتی مفیده، پستچی باید همیشه زنده باشه!

2. یه نهنگ تمام روز رو شنا می کنه، ماهی و آب می خوره ولی چاقه !

3. یه خرگوش بیشتر وقتا در حال دویدنه و جنب و جوش داره و گیاه خواره ولی فقط 1.5 سال عمر می کنه !

4. یه لاک پشت جنب و جوش نداره ، به آرامی حرکت می کنه و هیچ کاری نمی کنه ولی 450 سال عمر می کنه !



پ.ن 1 - این متن از خودم نبود

پ.ن 2 - هر آدمی تو زندگیش یه حرفایی میزنه یا یه کاری میکنه که دیگران یا حقیقت رو نمی-
دونند یا اگه هم می دونند از دستش ناراحت میشن و خودمونی بهش تذکر میدن. از همه ی
دوستام چه اونایی که منو میشناسن و با من در ارتباطن و چه اونایی که نمیشناسن اما از طریق
وبلاگ آشنایی دارن ، می خوام هر حرف اشتباه یا احیاناً کاری کردم که باعث ناراحتیشون شده
منو به عنوانه برادر کوچکشون ببخشن.


پ.ن 3 - خوش باشید.

نظرات 14 + ارسال نظر
مدادرنگی 23 آذر 1390 ساعت 09:46 http://manui.blogsky.com/

خب معلومه از خودت نیست بچه مثبت

این پستتو میدوستم بلاخره یه کم خودتم حرف زدی



لازم بود یه چیزای بگم که دیدم فرصته خوبیه ، اینجا گفتم

سلام قالب نو شماهم مبارک

تشکر

ولی من شخصا ورزشو برای سلامتی بدن انجام نمیدم.
ورزش اتفاقا سلامتی رو به خطر میندازه و از وقتی شخصا ورزش کردم دماغم شکست و دندونام آسیب دیده!!
درد ناشی از مصدومیت بماند.

بیشتر ورزش برای وقت گذرونی باید باشه

اوه اوه اوه... اینجوری که تو میگی ، کلاً باید قید ورزش رو زد

سلام
قالب نو مبارک
می بینم که فرصت رو غنیمت شمردی
آپم ومنتظرتون.

سلام
مرسی
چه کنیم دیگه
باشه یه سر میام

باران 25 آذر 1390 ساعت 23:02 http://baran-ensi.blogfa.com

تولد اشتباهی
.
.
.
آپم

کاش دفتر زنگی رو بامداد می نویشیم تا فقط خرجش یه پاکن می شد

به به...

ترنم باران 27 آذر 1390 ساعت 11:43 http://kh5121641

این یه طرفه قضیه است
خوبه همیشه نیمه ی بر لیوانو نکاه کنیم ولی بانمک بود مرسی از وبتون


بله درست میگید.... ممنونم مرسی

واااااااااااااای خدای من
باورم نمیشه که خودت تو وبلاگت حرف زده باشی
سلام
خوبین؟
اول آخرش و بگو تا ما هم اولشو بگیم.
مگه کاری کردی که طلب ببخشش میکنی؟

چه میشه کرد...
آدم وقتی مجبور باشه ، باید یه کاری بکنه. اینم یه کاره عجیب و بی سابقه از من

علیکم السلام
شکر بد نیستم. شما خوبی؟
اول و آخر نداره...
بعضی ها یه فکر هایی در مورده من می کردن که مجبور شدم حقیقت رو بهشون بگم که البته خوشبختانه ( به نظر من ) به خیر گذشت.

نسترن 28 آذر 1390 ساعت 21:33

سلام کمیل خان قالب جدید وب مبارک خوب کاری کردی که عوضش کردی چون نظرات قالب قبلی برات کلی حاشیه درست کرده بود و جواباش هم موجب دلخوری و ناراحتیه بعضی ها شده

و علیکم السلام... ممنونم مرسی.
حاشیه که چه عرض کنم ... دیگه کاریش نمیشد کرد. بالآخر باید یه جوری تموم میشد. که بحمدالله بخیر گذشت.

خوش باشی.

اغلب ما فکر می کنیم چون گرفتاریم به خدا نمی رسیم اما حقیقت اینه که چون به خدا نمی رسیم گرفتاریم
بازم : دکتر علی شریعتی

به به ... عجب چیزی گفته این دکتر

ترنم باران 4 دی 1390 ساعت 11:38 http://KH521641

سلام
آپم بیایید

سلام
باشه چشم

واقعا همین طوره هان ؟!
چرا این همه توی این هوای سرد بیایم ورزش کنیم ؟
خوشم اومد ؛ مرسی از نظراتون ( جالبن )
فعلا

بنظرم ورزش بجای سرحالی ، خستگی میاره

خواهش میکنم
خوش باشید.

امسال اصلا به زنگ ورزش علاقه ای ندارم .
حاضرم 10 تا امتحان ریاضی و فیزیک بدم ، ولی ورز نکنم
راستی ؟؟؟ دارم برای مسابقات رمان مینویسم . به نظر خودم خیلی خوشگله . یک رمان تخیلیه !
و یک خبر دیگه : خوشبختانه یا بدبختانه بنده عینکی شدم . به صورت همیشگی نیست ولی خب ، نشان از ضعیف شدن چشمه .
خب ، خبرام ته کشید
.
فعلا

برید کلاس های بالاتر علاقتون به ورزش بیشتر میشه.
یه چی میدونم که میگم اینو
به به. ایشالا که خواننده رمان شما فقط خوابش نبره

به دنیای عینکی ها خوش اومدید.
همیشگی در صورتی نیست که بدونه عینک تلویزیون نگاه نکنید ، بدونه عینک پای کامپیوتر نشینید ، بدون عینک روزای آفتابی بیرون نرید. بدون عینک مطالعه نکنید.و بقیه اش یادم نیست دکتره چی بهم گفت.

واقعا ؟؟؟
نه ، نگران نباشید
من فقط برای دیدن تخته ، زنگ ریاضی استفاده میکنم
.
خوبه یادتونه ، بهتون چی گفته

آره والا
پیش که برید دیگه کلا زنگه ورزش ندارید. بجاش دو روز تعطیلید تو هفته.

زنگه ریاضی

آره فقط همین ته مونده های آخر حرفاش یادمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد