خدایا صدایم را می شنوی؟

الو سلام
    منزل خداست؟ 
    این منم مزاحمی که آشناست
    هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است 
  ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست
    شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است
   به ما که می رسد ، حساب بنده هایتان جداست؟      
  الو .... 
دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد
  خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست؟
  چرا صدایتان نمی رسد کمی بلند تر  
صدای من چطور؟ خوب و صاف و واضح و رساست؟ 
   اگر اجازه می دهی برایت درد دل کنم
      شنیده ام که گریه بر تمام دردها شفاست
    دل مرا بخوان به سوی خود تا که سبک شوم
   پناهگاه  این دل شکسته خانه ی شماست
   الو ، مرا ببخش ، باز هم مزاحمت شدم
   دوباره زنگ می زنم ، دوباره ، تا خدا خداست  

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد 4 آبان 1388 ساعت 11:44 http://manam-minevisam.blogsky.com

سلام
قشنگ بود
دستت درد نکنه

دوست خوبم سلام . متن قشنگی بود . ولی برای صحبت با خدا سیم و تلفن نیاز نیست . هروقت دلت از دنیا برید خودبخود کشیده میشی سمت خدا.

صادق افشار 10 آبان 1388 ساعت 15:59 http://www.parsiane.com

سلام دوست عزیز
سایت تبلیغات پارسیان
من با تبادل لینک با شما موافقم اگر شما هم راضی به تبادل لینک هستید
لینک سایت ما را با نام تبلیغات رایگان بزارید تو وبلاگ خوبتون
به ما بفرمایید که با چه اسمی شما رو لینک کنیم
لینک وبلاگ یا سایت خود را برای ما بفرستید
ثبت نام رایگان و تبلیغ وبلاگ هم با لینک رایگان
با تشکر




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد