به نظره انیشتین ...

۱- “من هیچ استعداد خاصی ندارم .فقط عاشق کنجکاوی هستم “


۲ -“من هوش خوبی ندارم، فقط روی مشکلات زمان زیادی میگذارم”


۳ - “تخیل همه چیز است .می تواند باعث جذاب شدن زندگی شود .تخیلی به مراتب از دانش مهم تر است “


۴ - “کسی که هیچ وقت اشتباه نمی کند هیچ وقت هم چیز جدید یاد نمیگیرد


۵-“من هیچ موقع در مورد آینده فکر نمی کنم ،خودش بزودی خواهد آمد”


۶- “سعی نکنید موفق شوید ، بلکه سعی کنید با ارزش شوید “


۷ - “دیوانگی : انجام کاری دوباره و دوباره و انتظار نتایج متفاوت داشتن


۸ - “اطلاعات به معنای دانش نیست . تنها منبع دانش تجربه است “


نظرات 7 + ارسال نظر

سلام دوست عزیزم وبلاگ خیلی قشنگی داری موفق باشی اگه از وبلاگ من هم دیدن کنی خوشحال میشم منتظر حضور گرمت در وبلاگم هستم اگه اومدی وبلاگم نظر فراموش نشه

سلام

چشم حتما

حسین 13 تیر 1389 ساعت 07:47 http://1w1p.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری به وبلاگ من هم سر بزن . اگه مطلبی داشتی راجع به وبلاگم ازش استفاده میکنم.

با کمال میل

مهسا 13 تیر 1389 ساعت 11:21 http://www.tavos1367.blogfa.com

یک شبی مجنون نمازش را شکست/بی وضو در کوچه لیلا نشست/گفت :یا رب از چه خوارم کرده ای/بر صلیب عشق دارم کرده ای/مرد این بازیچه دیگر نیستم/این تو ولیلای تو من نیستم/گفت:ای دیوانه لیلایت منم/در رگت پیدا و پنهانت منم/سالها با جور لیلا ساختی/من کنارت بودم و نشناختی/

به به به به

PAT 13 تیر 1389 ساعت 15:37 http://khaterat-9.blogsky.com

تم جدید مبارک
سخنان پر مفهومی بود

ممنونم

من یعنی عاشق مدل موهای انیشتن هستم!!!
راستی... تم جدید مبارک

نکنه تو هم موهات شبیه انیشتینه؟

ممنون که سر زدید

خوشحال شدم

خواهش می کنم

خدا نکنه موهام شبیه اون بشه!!!
راستی... بازم تم جدید... یا بهتره بگم بازگشت تم قبلیت مبارک!

ممونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد