مدینه نیمی از بهشت و بقیع نیمی از مدینه

سلام من بر برترین عالمیان محمد مصطفی،  

سلام من بر محبوب ترین جهانیان محمد مصطفی،

سلام من بر راستگویان عالم بشریت جعفر صادق،

سلام من بر عالم شیعیان جعفر صادق، 

و سلام من به بهترین بهتریانی 

که معلم علوم رحمانیت بودند. 

 

میلاد با سعادت آخرین فرستاده الهی محمد مصطفی(ص) و  

ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت امام جعفر صادق(ع) 

بر تمام مسلمانان مبارک باد.  

  

                                         

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی 25 اسفند 1387 ساعت 15:36 http://mori65.blogfa.com

سلام
با یاری خدا موفق باشی
در وب من شما می تونید مطالب زیر را ببینید
1. پیامبر رحمت که شامل چند بخش است و ویژه این ایام
2. نتایج بازی های جام آسیا
3. اشعار ویژه ایت الله ابوئی برای دکتر احمدی نژاد
4.لیست کامل بازی های نمایندگان ایران در جام فوتبال آسیا
5.نظر سنجی برای مطالب در خواستی دوستان
6.کرامات ائمه
7.معرفی سایت های برتر
8.هزار یک متلب جدید دیگر
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد