علی دایی رسما بر کنار شد.!!!!!

بر اساس خبرگذاری فدراسیون فوتبال علی دایی مربی تیم ملی ایران 

رسما برکنار شد. 

در این نشست کفاشیان خواستار استعفاء علی دایی می‏شود که پس از عدم استعفاء سرمربی تیم ملی و مقاومتش برابر این خواست رئیس فدراسیون فوتبال، امروز او را از سمتش خود برکنار نموده و سرپرستی تیم بطور موقت به مولر سپرده شد. 

  

برای خواندن این مطلب به ادامه ... بروید و نظر خود را راجع به این موضوع بنویسید.

 
 
در حالی برخی سایت‏های بین‏المللی امروز از پشت پرده اتفاقات به وقوع پیوسته پس از شکست ناباورانه ایران برابر عربستان پرده برداشته و از ابقاء موقت سرمربی تیم ملی خبر داده بودند، این خبر به فاصله چند ساعت با انتشار خبر برکناری علی دایی رد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک، تصمیم عزل علی دایی بعد از آن گرفته شد که مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در جلسه‏ای اضطراری دور هم نشستند تا درباره شرایط بحرانی تیم ملی و سرمربی اش تصمیم بگیرند.
بر اساس گزارش یک منبع آگاه، در این نشست کفاشیان خواستار استعفاء علی دایی می‏شود که پس از عدم استعفاء سرمربی تیم ملی و مقاومتش برابر این خواست رئیس فدراسیون فوتبال، امروز او را از سمتش خود برکنار نمود.

این در حالی است که بر اساس شنیده‏ها، تنی چند از مسئولین ارشد، از جمله یکی از نزدیکان رئیس‏جمهور در تلاش برای حفظ وی در این کرسی بودند که این حمایت‏ها با تایید خبر برکناری وی توسط کفاشیان و اطلاعیه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بی‏نتیجه ماند.
 
تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته برابر رئیس‏جمهور و صدهزار تماشاگر مشتاق که در ایام تعطیل صرفاً برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آزادی آماده بودند، در برابر ناباوری عموم با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم عربستان شد تا در حال حاضر با شش امتیاز در پله چهارم گروه دو آسیا قرار گیرد و در وضعیت نگران‏کننده‏ای برای صعود به جام‏جهانی بسر برد.

طبق آخرین خبر دریافتی سرپرستی تیم ملی موقتا به مولر سپرده شده است و بناست تا چند روز آینده از بین گزینه های مطرح "داخلی" یکی بعنوان سرمربی تعیین شود.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد