چه کسی بهتر است؟

در روزی از روز ها بلبلی به شاهین گفت : من از حال خویش و حال تو تعجب می کنم .  

تو نزد مردم گرامی و محبوب هستی . اشراف تو را بر دست هایشان حمل می کنند با این که سخن نمی گویی. اما من زندانی و تحقیر شدیده ای هستم با این که  سخن می گویم و آواز می خوانم. !!!

شاهین به بلبل گفت : این امر واضحی است. این مردم هستند که مرا گرامی می دارند زیرا من برای انها شکار می کنم و حرف نمی زنم اما تو آواز می خوانی و کاری انجام نمی دهی.!!! 

 

                                       

نظرات 4 + ارسال نظر
ساسالی 14 مهر 1388 ساعت 14:16

اما بلبل خبر نداره که واسه خیلیا عزیزه
ولی نه تو قفس
مرسی
قشنگ بود :)

سلام
سپاسگزارم از اینکه به ما سر زدید.

سلام....شما با افتخار لینک شدید....اگه خواستید می توانید در وبلاگ گروهی ما هم شرکت کنید...منتظئرئ جئئوائب هستم

دزدگیر88 17 مهر 1388 ساعت 09:28 http://www.agha14.blogfa.com

سیاسی بیشتر بنویس برادر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد