زیبا اما دیدنی

 

برای دیدن بقیه ی عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام
عکس ها بسیار زیبا بود.
فقط یک مطلبی: جمله در ادامه مطلب ببینید رو از قسمت ؛ادامه مطلب؛ حذف کنید. البته من زیاد به بلاگ اسکای وارد نیستم نمی دونم می شه یا نه.ولی اگر میشه این جمله رو فقط در صفحه اصلی بگذارید و از پست اصلی حذف کنید.

یا علی

سلام.جالب بود..با ندای ایثارگران به روزم...یاحق

سلامی ویژه خدمت دوست گلم.
مثل همیشه این پستت هم قشنگه.
موفق باشی دوست من

سلام
من همیشه به وبلاگتون سر میزنم ولی یکم همیشه تنبلی میکنم و نظر نمیدم... (شرمنده)
راستی اگه دوست داری واسه وبلاگت آیکون بسازی آخرین پست رو از وبلاگم بخون

فانی 25 مهر 1388 ساعت 16:43 http://golbargeshabane.blogfa.com/

هم گلستان خیالم ز تو پرنقش و نگار
هم مشام دلم از زلف سمن سای تو خوش

در ره عشق که از سیل بلا نیست گذار
کرده‌ام خاطر خود را به تمنای تو خوش
...
زیبا بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد