شن های صحرا و صخره

دو دوست با پای پیاده از جادهآ­ای عبور می کردند. بین راه سر موضوعی اختلاف پیدا کردند و به مشاجره پرداختند. یکی از آنها از سر خشم بر چهره دیگری سیلی زد.

 دوستی که سیلی خورده بود سخت آزرده شدد ولی بدون آن که چیزی بگوید روی شنهای بیابان نوشت:
امروز بهترین دوست من بر چهره ام سیلی زد.
آن دو کنار یکدیگر به راه خود ادامه دادند تا به یک آبادی رسیدند. تصمیم گرفتند قدری آنجا بمانند و کنار برکه آب استراحت کنند. ناگهان شخصی که سیلی خورده بود لغزید و در برکه افتاد. نزدیک بود غرق شود که دوستش به کمکش شتافت و او را نجات داد. بعد از آن که از غرق شدن نجات یافت بر روی صخره سنگی این جمله را حک کرد:
امروز بهترین دوست من جان مرا نجات داد.
 دوستش با تعجب از او پریسد: بعد از آنکه من با سیلی تو را آزردم تو آن جمله را روی شنها صحرا نوشتی ولی حالا این جمله را بر روی صخره حک می کنی؟

دیگری لبخند زد و گفت: وقتی کسی ما را آزار میدهد باید روی شنهای صحرا بنویسیم تا
بادهای بخشش آن را پاک کنند ولی وفتی کسی محبتی در حق ما میکند باید آن را روی سنگ حک کنیم تا هیچ بادی نتواند آن را از یادها ببرد

نظرات 11 + ارسال نظر
PAT 8 آذر 1388 ساعت 18:16 http://khaterat-9.blogsky.com

سلام...
خیلی قشنگ بود

سلام
باهال بود... عجب داستانایی مینویسیا!!!! از کجا میاریشون؟؟؟

سلام. این داستان رو کسی بهم ایمیل کرده بود.

دارا 10 آذر 1388 ساعت 15:55 http://happyguy.blogfa.com

سلام با حال
میخوای عضو بشی؟

مجید 10 آذر 1388 ساعت 21:17

سلام
قشنگ بود
میگم قالب وبلاگت خیلی قشنگه

ناصر 11 آذر 1388 ساعت 00:53 http://qwe121.blogfa.com

باسلام به شما بزرگوار
آقا من میگم شما آقای میر حسین راوکروبی و خاتمی ورفسنجانی را بگیرید اعدام کنید .اصلا همه این مجاهدین انقلاب وجبهه مشارکترا بگیرید اعدام کنید همشون بیشتر از 100 نفر که نمی شوند ؟میشن ؟اگر واقعا اوضاع ارام میشه ؟این کاررا اگر نکنید خیانت دارید به این ملت ومملکت می کنید ؟حالا 50 نفرشون را عدام کنید خوبه ؟اگر اوضاع ارام میشه باید این کاررا بکنید وگرنه دارید خیانت می کنید به این ملتو مملکت .اگر با 25 نفر این اوضاع ارام میشه این کاررا اگر نکنید دارید خیانت می کنید به این ملت .پس درست فکر کنید دارید خیانت می کنید یا خدمت ؟

سلام. بنده نظری راجع به این موضوع ندارم.

سلام رفیق خوبی ممنون که سر زدی کم پیدایی با مرام

مطلب خوبی بود ممنون...

درسته خدا بهتر میدونه اما از نشونهایی که خدا و معصومین گفتند نباید غافل شد.

پیشاپیش عیدتم ( عید سعید غدیر ) مبارک خوش با شی و موفق

عمریست که دم به دم علی میگویم
در وقت نشاط و غم علی میگویم
عمریست علی گفتم و انشاالله
تا آخر عمر هم علی میگویم

سبام. عید شما هم مبارک.

م ی ن ا 11 آذر 1388 ساعت 21:32 http://blackjoker.blogsky.com

سلام
حالت چطوره ؟
خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم
ببخش گرفتار بودم اخه میانترم ها شروع شده
منتظر حضورت هستم
و مرسی از این که به یادم هستی

م ی ن ا 11 آذر 1388 ساعت 21:34

راستی اگه به قالب های این مدلی علاقه داری یه سری به پبچک . نت بزن
قالب های زیبایی داره زیاد هم تبلبغات نداره

حسن 12 آذر 1388 ساعت 01:22 http://ilya1400.blogfa.com

سلام کمیل جان. عجب مطالبی دارید شما. همیشه با خواندنش لذت می برم.

سلام
قبلاً اومده بوده یه آهنگ لایتی پخش میشد، برداشتیش؟؟؟
ایندفه میخوای بزاری آهنگ Heavy بزار، باهالترن!!!!!!

راستی با درسات چه میکنی؟ ریاضیات گسسته؟ جبر و احتمال؟ دیفرانسیل؟ سینوس کسینوس؟...
درکت میکنم چی میکشی چون با اینکه خودم رشته ریاضی نخوندم ولی بیشتر از 10 برابر تو زجر کشیدم تا ریاضیمو پاس کنم!!! آخرشم با تک ماده قبول شدم!!!!!!!!!!!!!!!!) البته بگما الانم دانشگاه دولتی قبول شدم...
به هر حال موفق باشی...

مواظب خودتم باش رفیق

سلام مهردا جان. یاضیات گسسته. دیفرانسیل و ... رو ما سال بعد می خونیم.

جانم فدای رهبر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد