خدا از تو می پرسد که

1- خداوند از تو نخواهد پرسید پوست تو به چه رنگ بود
بلکه از تو خواهد پرسید که چگونه انسانی بودی؟

2- خداوند از تو نخواهد پرسید که چه لباس‌هایی در کمد داشتی
بلکه از تو خواهد پرسید به چند نفر لباس پوشاندی؟

3- خداوند از تو نخواهد پرسید زیربنای خانه ات چندمتر بود
بلکه از تو خواهد پرسید به چند نفر در خانه ات خوش آمد گفتی؟

4- خداوند از تو نخواهد پرسید در چه منطقه ای زندگی می‌کردی
بلکه از تو خواهد پرسید چگونه با همسایگانت رفتار کردی؟

5- خداوند از تو نخواهد پرسید چه تعداد دوست داشتی
بلکه از تو خواهد پرسید برای چندنفر دوست و رفیق بودی؟

6- خداوند از تو نخواهد پرسید میزان درآمد تو چقدر بود
بلکه از تو خواهد پرسید آیا فقیری را دستگیری نمودی؟

7- خداوند از تو نخواهد پرسید عنوان و مقام شغلی تو چه بود
بلکه از تو خواهد پرسید آیا سزاوار آن بودی وآن را به بهترین نحو انجام دادی؟

8- خداوند از تو نخواهد پرسید که چه اتومبیلی سوار می‌شدی
بلکه از تو خواهد پرسید که چندنفر را که وسیله نقلیه نداشتند به مقصد رساندی؟

9- خداوند از تو نخواهد پرسید چرا این قدر طول کشید تا به جست و جوی رستگاری بپردازی
بلکه با مهربانی تو را به جای دروازه های جهنم، به عمارت بهشتی خود خواهد برد.

10- خداوند از تو نخواهد پرسید که چرا این مطلب را برای دوستانت نخواندی
بلکه خواهد پرسید آیا از خواندن آن برای دیگران در وجدان خود احساس شرمندگی می‌کردی؟

نظرات 9 + ارسال نظر

خدا کند که در درگاه خدا رو سیاه نباشیم
به زودی
خانه ای که تا ابد مال ماست
پر ازگل لاهوت می شود
ما اهل ماندن نیستیم خوب من
این را زخمهایمان شهادت میدهند !
" حسین پناهی "

سلام
وبلاگ قشنگی دارید امیدوارم موفق باشید
ممنونم که برای وبلاگ من نظردادین
وبلاگتون جالبه

ایرانی 25 آذر 1388 ساعت 01:20

خدا کو؟؟؟

دیدیش سلام برسون

خدا کو؟؟
اِ

مگه نمی دونی مرد
آها ببخشید
شهید شد

آقا / خانم. این چه طرزه حرف زدنه.
(خدا کو؟؟؟ دیدیش سلام برسون ...)دیگه چیه؟

سلام
پستت عالی بود رفیق... حقیقت هم همینه

دارا 25 آذر 1388 ساعت 18:24 http://happyguy.blogfa.com

سلام چطوری؟
ببین من سر انتخاب آهنگ وبلاگم واسه بعد از محرم گیج شدم
بیا بگو از آهنگ هایی که گفتم کدام بهتره
دوستام میگن بنیامین ؟؟؟؟؟!!!
خواهش میکنم بیا بگو
بای بای

دارا 26 آذر 1388 ساعت 09:18 http://happyguy.blogfa.com

سلام چطوری؟
جوک های سری دوم رسید
بدو بیا

سلام ایام سوگواری امام حسین (ع) ماه غم ماه دیوونگی و دلدادگی بر همه منتظران مهدی (عج) تسلیت باد

منتظر حضور گرمت هستم

التماس دعا

یا علی

من 26 آذر 1388 ساعت 19:17 http://davatolhagh.blogsky.com

سلام گلم
عالی بود به منم سر بزن

فریده 27 آذر 1388 ساعت 13:27 http://bandarlengeh.blogsky.com

قلم توانمندی داری...
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد