کمی بیاندیشیم...!!!

از تجربه دیگران استفاده کن قبل از آنکه تجربه دیگران شوی . . .  


قرآن بخوان قبل از اینکه برایت قرآن بخوانند ، نماز بخوان قبل از اینکه برایت نماز بخوانند


زندگی مثل یه دیکته است، هی می نویسی، هی پاک می کنی. هی غلط می نویسی، هی پاک می کنی. غافل از اینکه...عزرائیل داد می زنه برگه ها بالاااااا


عشق رو نمیشه با یه شاخه گل مقایسه کرد ولی میشه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد.


برای بلند شدن باید خم شد ، گاهی مشکلات تو را خم میکنند

و بدان آغاز ایستادن است . . .



نظرات 10 + ارسال نظر
امین 25 دی 1388 ساعت 13:50 http://vasvase.vov.ir

سلام کمیل جان کاملا با این حرفات موافقم مخصوصا نمازشو دقیقا اینهو حقیقاته بخدا.من لینکت میکنم دوسته خوبم. من ۲۶ سالمه از بابلم. اینم خطمه خوشحال میشم باحات هم صحبت بشم.۰۹۱۱۹۱۱۱۹۳۶

هنگامی که سایه لنگر ساعت

از روی تصویر جان گرفته من گذشت

بر شن های روشن بیابان چیزی نبود

فریاد زدم

تصویر را بازده

و صدایم چون مشتی غبار فرو نشست

رضا 25 دی 1388 ساعت 22:21 http://Rahva.mihanblog.com

سلام دوست گرامی
کم پیدایی
خوشگل نوشتی . موفق باشی
یا علی

نظر لطفتونه.......
من لینکیدمتون

سروناز 26 دی 1388 ساعت 14:24 http://goldoon.blogsky.com/

همه جملات قشنگ و تاثیر گذار بود
متشکرم

اما انسان تا کامل نشود، در نخواهد یافت که دهر، بر همین شیوه که می چرخد، احسن است. چشم عقل خطابین است که می پرسد: اتجعل فیها من یفسد فیها و یسفک الدماء... اما چشم دل خطاپوش است. نه آنکه خطایی باشد و او نبیند... نه ! می بیند که خطایی نیست و هرچه هست وجهی است که بی حجاب ، حق را می نماید. هیچ پرسیده ای که عالم شهادت بر چه شهادت می دهد که نامی اینچنین بر او نهاده اند؟
شهید آوینی

۱۰۰٪ با تک تکشون موافقم. حقیقت رو گفتی. دومی و سومی خیلی باهال بودن

حمید 28 دی 1388 ساعت 16:02 http://hamid-46.blogfa.com

سلام خسته نباشید . با خاطراه ای از جبهه در کنار شما خوبان هستم.

سلام
زیبـــــــــــــــــــــــــــــــاست خیلی
موفق باشی

سلام
زیبا نوشتی مخصوصا اگر قلم خودت باشه.
فقط یک چیز قبلا فکر می کردم عزرائیل نوشته میشه نه ازرائیل اما حتما چون شما نوشتی درسته دیگه.
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد