پاسخ تست

سلام بر همه


تستی که دیروز برایتان گذاشته بودم بیشتر جنبه ی طنز داشت

و سرکاری بود. از همه ی دوستانی که پاسخ دادن تشکر می کنم و کسانی هم 

که خواسته بودن من جوابش رو بدم ، باید بگم : من هم مثل شما با دیدن این عکس 

جاخوردم و نتونستم جواب درست و حسابی بدم.


امیدوارم که منو ببخشید.


محمد کمیل


نظرات 4 + ارسال نظر

•*..*•.ســــــلام ....
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..•. .•*..*•. -.•*..*•. .•*..*•. .
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•..
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•.آپ کردم ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..خوشحال میشم بیای.•*.*×××××××××××××××××××
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..

سکوت 6 اسفند 1388 ساعت 08:34 http://hormatelale.blogsky.com

سلام اخوی
بابا دس خوش ،سرکارم که میذاری ..اینه رسمش ..باشه یکی طلبت
حق نگهدار

ماه کنعان 6 اسفند 1388 ساعت 14:30

سلام سلام
فیتیله کلاس تعطیله
کلاس ترور استاد ریگی تا اطلاع ثانوی تعطیله
بای

خلبان کوچک 6 اسفند 1388 ساعت 18:19 http://littlepilot.blogfa.com

مطالبم را عوض کردم بیا نظر بده و قالبم را عوض کردم بیا تبریک بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد