جالبه بدونیم که ...



زهره، تنها سیاره ای است که در جهت عقربه های ساعت می چرخد




هیچ کاغذی بیش از 7 بار از وسط تا نمی شود


مایع داخل نارگیل تازه سبز، حاوی پلاسمای مشابه خون است


میزان سوختن کالری در هنگام خواب بیشتر از هنگام تماشای تلویزیون است


سیب بیشتر از کافئین ، در بیدار کردن شما مؤثر است



مروارید در سرکه حل می شود


صدای کواک اردک، اکو ندارد و کسی نمی داند چرا؟


گربه تنها حیوان خانگی است که نام او در انجیل نیامده است


نظرات 9 + ارسال نظر
مهرداد 26 اردیبهشت 1389 ساعت 12:53

عجبا!!!!!
حالا من تا حالا انجیل نخوندم ولی مگه اسم تموم حیوانای خونگی توشه؟؟؟

والا من هم موندم که چی بگم!!!!

PAT 26 اردیبهشت 1389 ساعت 13:42 http://khaterat-9.blogsky.com

خیلی خیلی جالب بودن

دانش دوست ما 26 اردیبهشت 1389 ساعت 15:14 http://daneshdostema.blogsky.com

خیلی جالب بود
خوش حال میشم سر بزنین

شاید باورتون نشه که من هر روز به وبلاگتون سر می زنم.

دارا 26 اردیبهشت 1389 ساعت 16:18 http://happyguy.blogfa.com

سلام
چطوری
من که اینو میدونستم
حالا بگذریم
وبلاگ خط خطی های من عجب وب چرتیه
:( :( :( :(
حالم بهم خورد
پاک کن لینکشو
بای تا های

والا من بی تقصیرم.

خودش اومد نظر داد که لینکم کن منم از خدا بی خبر که نمی دونستم کیه لینکش کردم و بعد فهمیدم که ....

اشنا 26 اردیبهشت 1389 ساعت 20:45

سلام . وبلاگتون خیلی قشنگه. امیدوارم وبلاگتون بازم قشنگ بشه. اگر مایل هستید به وبلاگ من هم سر بزنید.

سلام
ممنونم از لطفتون

متأسفم نمی تونم بیام تو وبلاگتون. چون آدرس یاد تون رفته که بدید.

آشنا 29 اردیبهشت 1389 ساعت 17:29 http://shady74.blogfa.com

سلام.معذرت می خواهم. از حواس پرتیه دیگه .من چند روزی مشغول امتحانات بودم برای همین نتونستم به وبلاگتون سر بزنم. ولی بازم میگم وبلاگتون خیلی قشنگه. به وبلاگ من هم حتما سر بزنید. خوشحال میشم. ممنون.....

منتظرم...

والا من هر چی زور می زنم وبلاگتون باز نمی شه . چه کنم؟

ترنم باران 30 اردیبهشت 1389 ساعت 14:06

سلام خیلی جالبه
ممنون می شم سر بزنید

باش

ترنم باران 3 خرداد 1389 ساعت 13:48

سلامی دوباره
بازم ممنون که سر زدید و نظر هم دادید من هم جبران کردم [لبخند]
موفق باشید

شمام موفق باشید

پرستوهای مهاجر 15 خرداد 1389 ساعت 21:35

حالا که باز شد. ممنون سر زدید.
درضمن به نظر من برای اولین بار خیلی خوبه.
اگه دوباره سر بزنید خوشحال میشم.
بهتون برای لینک کردم هم نمیگم تا وقتی که نظرتون عوض نشه.

مگه نظر من چیه که باید عوض بشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد