عکس : پدر و مادر سید حسن نصرالله

سلام



امروز بعد از ظهر که داشتم ایمیل هامو چک می کردم 

یه ایمیل با موضوع تصاویر پدر و مادر سید حسن نصرالله داشتم

که برام خیلی جالب بود و گفتم

این عکس ها رو بذارم تو وبلاگم تا اگر شما هم ندیدید ، ببینید.


عکس ها در ادامه مطلبند.







پدر و مادر سید حسن نصرالله در کوچه پس کوچه‌های باریک ضاحیه ( جنوب)بیروت بدون هیچ گونه ترتیبات امنیتی تنها زندگی خود را سپری می کنند...


نظرات 5 + ارسال نظر

سلام .وبلاگ قشنگی داری. آدرس وبلاگ منو تو لینک دوستان(جعبه لینک قرار بده).من هم همین کا رو تو وبلاگ خودم انجام می دم.این کار آمار بازدید وبلاگتو زیاد می کنه.
آدرس وبلاگ من:http://hassanfulady.blogsky.com

ببینم بعد.

سلام تشکر این میلاد بر شما نیز مبارک

بر شما هم مبارک باشه

سلام
خوش حال شدم بهم سر زدید
آپ کردم سر بزنین !!!

سلام
خواهش می کنم
باشه چشم حتما

جالب بود....

نیوشا 25 تیر 1389 ساعت 13:28 http://www.niyosha512.blogfa.com

. . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . .
ســـــــــلام :
آپـــــــــم , منتظرتم زود بیا...
جرا آپ کردی خبرم نکردی ؟؟؟؟؟

سلام
باشه میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد