گوگل در 50 سال پیش(عکس)




منبع : www.tehrankids.com

نظرات 5 + ارسال نظر
راوی 25 تیر 1389 ساعت 13:58

سلام دوسا عزیز.انصافا وبلاگت خوبه.مطالبش جالبهومثل بعضی وبلاگها آشکالدونی نیستش!!!
دست مریزاد.آی دی من رو ادد کن تا باهم در تماس باشیم.مرسی :
ID:Masoud_Ravi

سلام

من که شما رو نمی شناسم و نمی دونم کی هستید چجوری اددتون کنم ها؟

PAT 26 تیر 1389 ساعت 00:37 http://khaterat-9.blogsky.com

سلام چقد قیافش بد بوده

بنظرم اون موقع مثل آلان سایت گوگل اونقدر پیشرفته نبوده.

به... گوگل عشقمه یعنی....
ولی مطمعنی همین بود صفحه ش؟؟؟؟ من تا حالا ندیده بودم!

والا من هم تا حالا ندیده بوم.

سلام
عکس جالبیه !
مال چند سال پیشه ؟
بازم سر بزنین

علیکم السلام

تا جایی که من می دونم این عکس ماله ۵۰ ساله پیشه. ( حالا درست و نادرستش دیگه با من نیست)

این دفعه سر نمی زنم !

با کلُه میام تو وبلاگتون !!!

سلام این چیه چقدر زشت! البته بلا نسبت وبلاگ شما

آره به نظرم من هم قبلا خیلی زشت بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد