آدمک جالب



روی عکس آدمک کلیل کنید ودر پنجره جدیدی که باز میشود

روی دکمه پلی کلیک کرده و فقط تماشا کنید.
نظرات 25 + ارسال نظر


ای منتظران گنج نهان می آید / آرامش جان عاشقان می آید
بر بام سحر طلایه داران ظهور / گفتند که صاحب الزمان می آید . . .
میلاد آقا امام زمان بر همگان مبارک

بر شما هم مبارک

با سلام. خیلی خیلی قشنگ وجالب بود. موفق باشید.درپناه حق

ممنونم

faryad 5 مرداد 1389 ساعت 12:59 http://www.diare-khashm.mihanblog.com

آسوشیتد پرس - بروکسل - روز دوشنبه اتحادیه اروپا رسماًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًً یک بسته تحریمهای جدید علیه ایران را تصویب کرد که تجارت خارجی، بانکداری و بخش انرژی این کشور را هدف قرار میدهد.
این اقدام، که در ماه ژوئن رهبران اتحادیه اروپا در اصول با آن موافق بودند، جدیدترین سلسله اقداماتی است که جامعه بینالمللی در تلاش برای متوقف کردن برنامه هسته‌یی ایران اتخاذ میکند.

عجب

زندگی چیست؟
زندگی یک گُل سرخ
که من از بوته ی احساس خودم می چینم
لب یک پنجره ی آبی چوبی
به تماشای جریان سرخی اش می شینم
لب این پنجره تا این گُل هست
می توان تا قله های اوج رفت
می شود پرنده بود
از درٌه های غم گذشت
زندگی دیگر چیست؟
زندگی راز شکیبایی توست
وقت آزادی پروانه ی عشق
که تو از عمق وجود
در پیله ی دل پروردی
از برای آزادی اش
مهرش از دل افکندی
از عشق خود دل کندی
وباز زندگی
رودی خروشان
می رود از کنار تو
پا در این رود گذاری
تا همیشه در جریانی
ور نه از دور ببینی
از قافله جا می مانی...

شمیم بهار 5 مرداد 1389 ساعت 16:45 http://fatemeh0000.blogfa.com

سلام میلاد با سعادت امام ولی عصر را تبریک می گویم
پیروز باشید

من هم همینطور

باران 5 مرداد 1389 ساعت 18:09

سلام.

منم میلاد با سعادت آقامون رو تبریک میگم...

امیدوارم نظری به همه ما بندازه...

به امید ظهورش...

انشاءالله

نیوشا 5 مرداد 1389 ساعت 23:00 http://www.niyosha512.blogfa.com

سلام
من برگشتم
ممنون از اینکه تنهام نذاشید تو این مدت..
آپاتون خیلی عالی بود ....

سلام
خواهش می کنم

سلام
با مطالب جدید آپم
1-نماز صبح خطر حمله‌ قلبی را کم می‌ کند
2-آب گوجه فرنگی
3-خاطره آیت الله العظمی مکارم شیرازی
اگر آپ جدید شدم در موضوعات مذهبی علمی پزشکی جستجو کنید
موفق باشید

سلام

حتما میام

مهرداد 6 مرداد 1389 ساعت 01:55 http://manam-minevisam.blogsky.com

فوق العاده بود... یعنی خدایی خیلی خیلی باهال بود
تا حالا واسه یه کلیک اینقدر کیف نکرده بودم!
فوق العاده بود
دمت گرم رفیق

خوشحالم که خوشت اومد

سلام اعیاد شعبانیه بر شما نیز مبارک

اللهم عجل لولیک الفرج

بر شما هم مبارک

سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پا برجاست

سلام بر روی ماه تو عزیز دل سلام از ماست



تو یک رویای کوتاهی دعای هر سحر گاهی

شدم خواب عشقت چون مرا اینگونه میخواهی



من ان خاموش خاموشم که با شادی نمی جوشم

ندارم هیچ گناهی جز که از تو چشم نمی پوشم


تو غم در شکل اوازی شکوه اوج پروازی

نداری هیچ گناهی جز که بر من دل نمی بازی



مرا دیوانه می خواهی ز خود بی گانه میخواهی

مرا دل باخته چون مجنون ز من افسانه می خواهی



شدم بیگانه با هستی ز خود بی خودتر از مستی

نگاهم کن نگاهم کن شدم هر انچه میخواستی



بکش ای دل شهامت کن مرا از غصه راحت کن

شدم انگشت نمای خلق مرا تو درس عبرت کن



نکن حرف مرا باور نیابی از من عاشق تر

نمیترسم من از اقرار گذشت اب از سرم دیگر

سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پا بر جاست

در وبلگ یکی از دوستان بود

باحال بود

تشریف بیارین و راجع به شعر نظر بدین

حتماْ

دلارام 6 مرداد 1389 ساعت 12:13 http://delaram360.blogsky.com

میلاد منجی مبارک

من هرچی کلیک میکنم خطا میده و باز نمیشه

بر شما هم مبارک

شاید سرعت اینترنتتون پایینه

جالبه

عالی وجالبه
نمی شه save کرد ؟!!!

نمی دونم

مصطفی 12 مرداد 1389 ساعت 12:31 http://www.e71.blogsky.com

سلام امیدوارم همیشه موفق باشی

آدما مثل یه کتاب می مونن که تا وقتی تموم نشن برای دیگران جذابن پس سعی کن خودتو جلوی دیگران تند تند ورق نزنی تا زود تموم بشی برای اینکه وقتی تموم بشی مطمئن باش می رن سر یه کتاب دیگه

ممونم

.
.
دلتون خوشه ها ؟؟؟
.
خب اینجا فیلتره ...
.
یه چیزایی بذارین که اینجا باز شه ؛ حالا چی بود ؟؟؟

.
فعلا

کم مونده ایران دیگه گوگل رو هم فیلتر کنه...

ایشاءالله اون رو هم فیلتر می کنه ، غصه نخورین

به امید اون روز

بله دیگه ...
شاد باشین ؛ اون جا که همه ی سایت ها بازه ! غصه ندارین که ...
.
.
فعلا



غصه که چه عرض. عضه رو همه دارن ، البته نوعش فرق میکنه

در جوابتون ...
یه مدت ( 1 روز ) گوگل فیلتر شده بود

یا گوگل........

خوشحالین ؟؟؟؟

اینجام الآن نزدیکه دو هفته اس که یوتیوب فیلتره.
یواشکی فیلتر شکن نصب کردم رفتم توش .
وجدانم گفت خلاف نکن بچه.
هیچی دیگه فیلتر شکن رو کلا پاک کردم.

یه همچین آدمیم من

اونجا هم فیلتر میشه ؟
چه جالب ، ترکش هاش به شما هم خورده
من گیر نمیارم ، وگرنه استفاده میکنم

بله فیلتر میشه. اینجا همه چی اتفاق می افته....

آره چجور هم خورده که 2 هفته اس هنوز خوب نشده..

گیر اوردنش آسونه

مگه اونجا هم ازین روحانی ها و آیت الله ها داره ؟؟؟
.
چه مسخره ، آخه واقعا چرا فیلتر میکنن ؟؟؟
بله ، گیر آوردنش آسونه ، کسی نیست واسم بگیره . خودم هم نمیتونم تنهایی برم بازار کامپیوتر مشهد
فعلا

بحثه آیت الله و روحانی نیست. کسی که فیلمه ضد پیامبر ساخته اونو گذاشته تو یوتیوب بعد دولتمردان گرفتن فیلتر کرده.
به قوله معروف مملکته داریم ...

نیازی نیست برید بازار .از اینترنت میشه دانلود کرد.

آها ، بحث اون فیلمست ؟؟؟
اونجا میشه دانلود کرد ، اینجا نمیشه
همه ی سایت هاش فیلترن

آری بحث همان فیلم است همی
تو ایران چی میشه دانلود؟ برام یه سواله
یا گوگل.....

برای خود من هم سوال شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد