دانشجو درملل مختلف!!!


ژاپن: به شدت مطالعه می‌کند و برای تفریح روبات می‌سازد!


مصر: درس می‌خواند و هر از گاهی بر علیه حسنی‌مبارک، در و پنجره دانشگاهش را می‌شکند!



عراق: مدام به تیرها و خمپاره‌های تروریست‌ها جاخالی می‌دهد و در صورت زنده ماندن درس می‌خواند!



چین: درس می‌خواند و در اوقات فراغت مشابه یک مارک معروف خارجی را می‌سازد و با یک دهم قیمت جنس اصلی می‌فروشد!



گینه بی‌صاحاب!: او منتظر است تا اولین دانشگاه کشورش افتتاح شود تا به همراه بر و بچ هم قبیله‌ای درس بخواند!


انگلیس: نسل دانشجوی انگلیسی در حال انقراض است و احتمالا تا پایان دوره کواترناری! منقرض می‌شود ولی آخرین بازماندگان این موجودات هم درس می‌خوانند!


نظرات 12 + ارسال نظر
مهرداد 11 مرداد 1389 ساعت 01:47 http://manam-minevisam.blogsky.com

۱- تو چرا از ایران نمیگی؟
۲- دانشجوی چینی جنس رو یک دهم قیمت به کشورهایی مثل ما میفروشه! خوباش واسه کشورهای خوبه!

اما دانشجوی ایرانی رو من میگم!
پسراش به عشق دخترا میرن دانشگاه.
بیشترشون پشت دانشگاه میرن واسه سیگار کشیدن!
در ساعت های استراحت از کلاس و دانشگاه فرار میکنن!

دانشگاه من که یکی از دانشکده های فنی مهندسی معتبر کشور هست اینشکلیه!

حالا چرا گیر دادی به ایران ؟
ایران رو که همه می دونن. اتفاقاْ خودم عمداْ برا ایران نذاشتم و گرنه هر چی رو که نوشتی عین همین رو نوشته بود.

جالبه
..................\..\\............/. //..
....................\..\\........../. //..
......................\..\\......../. //..
.......................\ ```´´´-//....
.....................(___).(___)-.....
......................(0)......(0)``-._..
........................|~......~ ,.`-..._..
........................|...........|...`-...._..
........................|........../\..........`-._.........__...---'''''-..._..._..
........................|.........|..\.... سلام....`-._ .. _.--' ..خوبی؟....._..`...
........................).........|...\...........``...... وبم آپ شد............\`\..\.
....................../...........|....\...........بدو بیا پیشم....................|.`\.\..
...................../_....__)......\................منتظرتما.....................|...`\.\.
.................../.............\.......|...................اینم فرستادم ......../.......).).
..................|...............|......|.....................بشینی روش ........./......(.(.(.(..
..................|...............|......|......................با این بیای.........../.........).).).).
..................|..()...()...|......\.............|....اا بدو بیا دیگه..........._.-'...........(.(.(..
..................`...............'........`._........|_____..|..|-'|..|..
....................`--------'..............|..|.|..|............|..|..|..|..
.................................................|..|.|..|.............|..|..|..|..
.................................................|..|.|..|.............|..|..|..|..
....................................._____ |..|.|..|____...|..|..|..|..
..................................../.........`` |.`......../...........`..|.
....................................\_______\_........\____...\_\..


جالبه

باهاله مطلب
عکسشم خوبه

ا پس خوبه

وبلاگ خیلی باحالی دارین ..
می خواستم باهاتون تبادل لینک کنم ..
من شما رو لینک کردم ممنون می شم اگه شما هم من رو لینک کنین
اگه خواستین من رو لینک با اسم ( دنیای دانستنی های جالب )لینک کنید
خوشهال می شم اگه به وب من هم سربزنید

ببینم بعد

سلام
خسته نباشید
موفق باشید
آپ های جدیدم در آدرس زیر ولی تاریخ گذشته زدم
نظر بدین
http://manshooor.persianblog.ir/tag/%d8%b9%da%a9%d8%b3

میام یه سری می زنم

PAT 12 مرداد 1389 ساعت 00:47 http://khaterat-9.blogsky.com

با مهرداد کاملا موافقم

خب من کی گفتم که مخالفم؟

مهرداد 12 مرداد 1389 ساعت 02:20 http://manam-minevisam.blogsky.com

من به ایران گیر ندادم، دیدم ننوشتی من نوشتم....
درضمن، خیلی ها نمیرن نمیدونن خو! باید بگی تا بدونن دیگه

اینم یه حرفیه

دارا 12 مرداد 1389 ساعت 16:04 http://happyguy.blogfa.com

سلام
چطوری مطوری موتوری؟
دوباره برگشتم به دنیای وبلاگ
بیا که آپم
بای تا های

دارا 12 مرداد 1389 ساعت 16:09 http://happyguy.blogfa.com

اگه انگلیسی ها در حال انقراض هستند پس حتماjavascript:void(0);
ایرانیان و پاکستانی ها
۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰سال پیش منفجر شده اند
مرد حسابی تمام علم توی بریتانیاست!
بعد تو میگی در حال انقراض هستند
برای نمونه اون ها دیگه جراحی های خطرناک رو با روبات های
۶ میلیون پندی انجام میدن
دانشمند!
خود روزنامه ی همشهری از علم دانشگاه کمبریج تعریف کرده
موفق باشی

جوجه

مگه من گفتم کلاْ دارن منقرض میشن؟

این موضوع فقط طنزه و من هیچ گونه مسئولیتی قبال برداشت اشتباه رو قیول نمی کنم.

دارا 12 مرداد 1389 ساعت 16:10 http://happyguy.blogfa.com

با مهرداد کاملا موافقیم

باش به من چه


عراقیه باحال بود
.
.
بامزه بود ، ...
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد