اشتباهات آمریکایی ها !!!

سلام بر همه


امیدوارم که نماز و روزه هاتون مورد قبول حق باشه.


چندی پیش داشتم سایت های مختلف رو می گشتم که یه کلیپ جالب


در مورد اشتباهات بزرگ آمریکایی ها را دیدم که امروز برای دانلود گذاشتم.




نظرات 8 + ارسال نظر
PAT 27 مرداد 1389 ساعت 12:43

هنوز دانلود نکردم بنایراین فعلا نظری نمی دم

اشکالی نداره

ممنون از کلیپت محمد کمیل عزیز. شاد و برقرار باشی. میرم میبینم دوباره میام.

خواهش میکنم

سارا 27 مرداد 1389 ساعت 16:41 http://www.tarannom-bahari.blogfa.com

اهل کوچه همه رفتند ولی ما ماندیم
حقمان است اگر بی کس و تنها ماندیم
هیچ تقصیر کسی نیست اگر رنجوریم
روشنی هست خدا هست ولی ما کوریم
سلام دوست عزیز.وب قشنگی داری.خوشحال میشم به منم سر بزنی.

ممنونم

باشه چشم میام

مهرداد 27 مرداد 1389 ساعت 19:57 http://manam-minevisam.blogsky.com

بازم آفرین به آمریکایی ها که اشتباهاتشونو میگن!

ما که اشتباه میکنیم، طلبکارم میشیم.

واقعاْ گل گفتی



سلام

حاج محمد من اینترنت خونمون سرعتش 45 زم دانلود کنم ولی 5 دقیقه گذشت تازه 9درصد شه بود
دیگه نتونستم دانلود کنم
فک کنم باید یه سر برم کفی نت !
ببخشید .
التماس دعا

یا علی جانم ددای سید علی

سلام برادر

اشکالی نداره.

ملتمسیم به دعا...


با سلام خدمت شما وبلاگ نویس محترم
طاعات و عبادات شما قبول حق انشالله
تشریف بیاورید و راجع به تصاویر نظر دهید
می توانید در موضوعات{ (کلمات کلیدی) = Categories} وبلاگ کلمه( ائمه جمعه(٢٥) ) کلیک کنید یا به آدرس زیر بروید.

http://manshooor.persianblog.ir/tag/%d8%a7%d8%a6%d9%85%d9%87_%d8%ac%d9%85%d8%b9%d9%87

دانش دوست ما 28 مرداد 1389 ساعت 13:54

سلام
من اومدم
قالب وبتون خیلی خوشگله
به وبم سر بزنین

سلام

به به چه عجب یادی از ما کردید.

باشه چشم میام

سلام
با مطلبی در مورد عسل آپم
( پست چهارمم برای طرح ثقلین )
همچنان منتظر نظر و پیشنهاد و انتقاد
سپاس
التماس دعا
یاعلی

سلام

باشه یه سری میزنم

ملتمسیم به دعا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد