لامپ کم مصرف!!!


هشدار وزارت بهداشت بریتانیا

در صورت شکستن لامپهای کم مصرف


بلافاصله اتاق را حداقل برای مدت 15 دقیقه ترک کنید،

لامپ های کم مصرف محتوی جیوه هستند که شدیدا سمی و خطرناک است

 و در صورت تنفس کردن آن میتواند موجب بروز میگرن، اختلال حواس، عدم تعادل، و عوارض دیگر شود

و در کسانی که آلرژی دارند میتواند موجب التهاب شدید پوستی شود.

همچنین برای جمع کردن شکسته ها نباید از جاروی برقی استفاده کرد،

 زیرا آلودگی را در خود نگاه داشته و به اتاقهای دیگر منتقل میکند.

بهتر است خرده ریزه ها را با جاروی معمولی توی پاکتی ریخته و درش را بسته

و هرچه زود تر از خانه خارج کرد.


این متن را برای تمام کسانی که 

سلامتی آنها برای شما مهم است بفرستید



(خلاصه از ما گفتن بود)

نظرات 4 + ارسال نظر
مهرداد 24 شهریور 1389 ساعت 21:57 http://manam-minevisam.blogsky.com

وزارت بهداشت ایران چرا نگفته پس؟؟
ما مهم نیستیم یعنی؟؟

والا نمی دونم

سلام علیکم

انشاء الله که خود قرآن نابودشون کنه یه صلوات

الهی آمین

PAT 25 شهریور 1389 ساعت 02:25 http://khaterat-9.blogsky.com

من قبلا هم در مورد معایب این لامپا شنیده بودم مثلا اینکه اگه کسی زیر نورش بشینه ممکنه سرطان پوست بگیره.
جالب اینکه تو ایران یادمه با قیمت خیلی کم اداره برق می فروخت(چقد جون ما براشون مهمه)

جدی میگی

خدا به داد ما برسه. چون تقریباْ تو تمام خونه ی ما از این لامپ های کم مصرفه

amin 25 شهریور 1389 ساعت 08:23 http://lidooma.blogsky.com

خوب بود منم اطلاع رسانی میکنم
جناب فدایی رهبر خدا هرکی به مردم ظلم می کنه رو نابود کنه
به منم یه سر بزن اگه قابل دونستی لینک کن ولی من اجازه ندارم کسی رو لینک کنم
lidooma.blogsky.com

بله اینم یه حرفیه

باشه یه سری می زنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد