بازدید از نمایشگاه



سلام بر همه


امروز از طرف مجتمع آموزشی کراچی ما رو بردن تا از نمایشگاه هنر خطاطی و قرآن که دو 


نفر از هنرمندان به نام آقای علیرضا اسکندری و محمد حسین آقامیری ،


که از  ایران اومده  و ترتیب این نمایشگاه  رو داده بودند ،


بازدید کنیم.


در ادامه عکس هایی از این نمایشگاه براتون گذاشتم تا شما هم از اون دیدن کنید.









( متاسفانه فرصت نشد از همه تابلو ها عکس بگیرم)


اما خب اینم عکس هایی از حاشیه بازدید نمایشگاه


.

.

.

.


عکس یادگاری با آقای علیرضا اسکندری



به ترتیب از راست به چپ: آقای عزیز پوریان ( مدیر مجتمع) ، ،آقای رضایی( دبیر ریاضی)

عُمیر باد پاد (هم کلاسیم ) ، مهدی امیدوار ، همتیان.

نشسته ها از راست به چپ : جواد یعسوبی ( هم کلاسی ) ، عباس هاشمی ( هم کلاسیم )

خودم ( هم کلاسی خودم )

( اون توپ فوتبال هم همیجوری افتاده بود گوشه ای ، برش داشتیم تا عکس بگیریم )



به ترتیب : امیدوار ، همتیان ، یعسوبی ، هاشمی ، حمید اسلامی ،

کمیل صادقی ، کمیل کاشفی



اینم عکس یادگاری با آقای محمد حسین آقامیری ( اونی که وسط نشسته)



عکس یادگاری بچه های راهنمایی  با آقای اسکندری


کمیل صادقی 




این عکسه رو رفتیم تو حیاط پشتی نمایشگاه گرفیتم!!!





خلاصه امروز کلی حال کردیم


جاتون خالی


نظرات 12 + ارسال نظر
نگهداری 26 مهر 1389 ساعت 23:34

عکس ها اصلا باز نشدن

tinypic فیلتره تو اینجا....
عکسات نیومد

حالا ببین اومد

اینبار اومد... دمت گرم

ممنون

این عکس آخریه چرا سمت چپیه داره چرن میزنه....
نکنه مارمولک.... هاااااا؟؟


راستای این دبی ریاضی مصلا چرا اومد؟؟
نه ... یکی بگه چرا؟؟؟
ریاضی

اونیکه داره چرت میزنه داداشه کمیل صادقیه .
بچه باحالیه.

به جز اون ، دبیر ادبیات ، دینی و یه چند نفر دیگه هم اومده بودن.

مینا 27 مهر 1389 ساعت 01:25 http://1rozaneh.persianblog.ir

PAT 27 مهر 1389 ساعت 01:35 http://khaterat-9.blogsky.com

خطاطی های خیلی قشنگی بودن
عکسای خودتونم قشنگ بود


ابوالفضل 27 مهر 1389 ساعت 09:12 http://mosed.blogsky.com/

میگم نیستی یه جایی داری حال میکنی
خوشا بحالت من نمایشگاه خطاطی خیلی دوس دارم
کمی هم سر در میارم
داداش کمیل بیستی بیست

آره جات واقعاً خالی کلی خندیدیمو حال کردیم

بر عکس من اصلا سر در نمیارم

ممنونم از لطفت

عکساتون صمیمی بود
عکسهای خطاطی که منو برد تو حسو حالش
خیلی دوست دارم.استعدادشو دارم.درسم سبک بشه خیلی دوست دارم اصولی یادش بگیرم

انشاءالله موفق باشید

mahsa 30 مهر 1389 ساعت 16:40 http://http:/www.crazymidst.blogfa.com

میگم داداش کمیل این توی؟ الهی چه خوش خنده ای آپ میکنیو خبر نمیدی خیلی نامردی

مثل اینکه همین دو روزه دو سه بار اومدی نظر دادی بعد نفهمیدی که آپیدم؟

سلام کمیل این غکس ها اصلا باز نشود
بفرست به ایمیلم اگر زحمت نیست

سلام

باشه

خیلی ممنون عالی بود حال کردم

خواهش می کنم

محمد حسین همتیان 23 بهمن 1390 ساعت 22:11

سلام بر بزرگ مرد عرثه تائتر محمد جان
خوبی؟من اینترنتم کاملا وصل شده الانم وبلاگم بروزه منتظرتم
من از بچه ها احوالت رو جویا شدم سلام برسون دوست دارت محمد حسین

سلام چطوری رفیق
به به ، پس به سلامتی پیوستی به دنیای اینترنت..
باشه حتما یه سر میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد