کجاند مدعیان حقوق بشر !!!




تصویری از یه جوان اسرائیلی که روی لباس او عکس یک زن حامله فلسطینی را میبینید و به دو زبان عبری و انگلیسی نوشته شده :
یک شلیک دو کشته...
نظرات 10 + ارسال نظر
ابوالفضل 2 آبان 1389 ساعت 13:55 http://mosed.blogsky.com/

نمیدونم چرا این اسرائیل دنیا را بهم ریخته.

از بس که قلدر بازی در میاره و هیج کی هم نیست که جلوشو بگیره

ستوده 2 آبان 1389 ساعت 23:37 http://saba055.blogsky.com

من که نتونستم تویر را ببینم چون باز نشد .
ولی اگر اینجوری که میگین نوشته خیلی نامردن که به یک انسان بی دفاع و نوزاد معصوم حمله کنند .
آدمهای اینجور بویی از انسانیت نبردن.

مهرداد 3 آبان 1389 ساعت 00:08 http://manam-minevisam.blogsky.com

من طرفدار هر کس و کشوری تو دنیا باشم (نمیشه ذکر کرد) مطمئنا اسرائیل تنها جاییه که حاظرم بخاطر نابودیش حتی کشته هم بشم.

امیدوارم نابودی اسرائیل رو تا زمانی که زنده هستم و با چشای خودم ببینم و بعد بمیرم

به امید اون روزی که اسرائیل نابود بشه

PAT 3 آبان 1389 ساعت 00:32 http://khaterat-9.blogsky.com

امیدوارم که هرچه زودتر اسرائیل نابود شه و کل دنیا از شرشون راحت شه

الهی آمین

نیما 3 آبان 1389 ساعت 15:39 http://saaye-roshan.mihanblog.com/

اساس این عکس زیر سواله
از کجا معلوم اسرائیلی باشن؟
شاید خواستن احساسات من و تو رو تحریک کنن؟!
به نظرم بیشتر نیاز به بررسی داره
ازین عکس گذشته اونا برای این جنگ حرفای خودشون رو دارن ما فقط یه طرف ماجرارو شنیدیم. نباید یه طرفه قضاوت کرد

[:S014

مهرداد 4 آبان 1389 ساعت 00:19 http://manam-minevisam.blogsky.com

پاسخ به مستر نیما:
آقا نیمای عزیز... از نظر شما کشتن مرد رو اصلا حساب نکنیم... زن و کودک فلسطینی جنبه دیگه ای هم داره؟؟؟
حرفت منطقی نیست عزیزم!
بازم در مورد جنگ افغانستان میگفتی بله... طالبان هدف بود.
ولی فلسطین!!

نیما 6 آبان 1389 ساعت 15:35

پاسخ به "مهرداد":
نکنه حمله همین چند وقت پیش همین کشتن اسرائیلی های بی دفاع رو تو یکی از شهر های اسراییل فراموش کردی اونهم درست در آغاز مذاکرات صلح ؟!!
نه عزیز من شتر سواری دلادلا نمیشه!
هرخبری شنیدی یه ورست تازه اونم با سانسور!! اگه اسلامم قبول داشته باشی میگه تا دو طرف دعوا با هم روبروت ننشستن و دفاعیشون رو نگفتن حق اظهار نظر نداری. بهم بگو کی نشستی پای حرف اسرائیلی ها؟؟! همون چیزی که میخواد الان تو امریکا اجرا بشه ولی اگه این حماس و حزب الله و ...؟!!! بذارن...

ببین برادر عزیز

من کاری ندارم که حق با اسرائیله یا نه !!

فقط می دونم که اگه اسرائیل برای کشتن مردمه فلسطین دلیل داره و کسی هم نیست که به حرفاش گوش کنه ، پس چرا وقتی بهش میگن حرف حسابت چیه ؟ چرا زن وبچه ها رو می کشی ؟ چرا از جواب دادن به این سوال ها تفره می ره؟

در ضمن در اسلامی که تو از اون حرف می زنی اینم گفته که نژاد پرستی نباید وجود داشته باشه و کشتن مردم بی گناه حرامه محظه و اگر کسی شب رو طوری بخوابه و به فکر برادر مسلمانش نباشه اصلا مسلمان نیست.

وقتی اسرائیل به کشتی های کمک به فلسطین حمله کرد و از اون طرف آمریکا هم حمایتش کرد ، الآن حماس و حذب الله و ... بیان سره مذاکره با آمریکا برای حله مسئله ی فلسطین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کدوم عاقلی این حرف ها رو قبول میکنه؟

مهرداد 7 آبان 1389 ساعت 01:44 http://manam-minevisam.blogsky.com

پاسخ آقا نیما:

دوست من؛ اسرائیل بی دفاع هست؟؟؟؟
جواب این حرفت رو نمیدم؛ چون خودت خوب اینو میدونی که این حرفت بیشتر شبیه یه جک هست تا حرف منطقی!
اسرائیلی که زمین و هوا و دریا رو در اختیار داره از نظر شما بی دفاع هست؟؟
متاسفانه شما یکم احساساتی هستی و تحت تاثیر قرار گرفتی.

همینطرو لازمه بگم که اگه اون روز فلیسطینیا حمله کردن... چند روز قبلش شما اخبار گوش ندادی که چی شد؟؟
روزهای بعدش چی؟؟
یک طرفه قضاوت نکن دوست من.

درضمن... بنده اخبار ایران رو گوش نمیدم که سانسوری باشه یا نباشه.
وب سایت های خبری خارجی منبع اخبار بنده هست.

سخنی با محمد کمیل عزیز:
عکسه نیستش که!

ا چرا نیست؟

نیما 7 آبان 1389 ساعت 21:39

پاسخ به مهرداد
دوست من، از طرز خوندن نوشته من کاملا به دقت مطالعه شما در وبسایت های خارجی پی بردم. من گفتم به یکی از شهرها که توش زن و بچه ی بیگناه بودن حمله کردن و اونارو کشتن. ببینم اونام تا دندون مسلح بودن؟!!
به هر حال، از مشخصات واجب الزوم ایرانیا اینه که بحث های انتقادی رو بدون اینکه به مشاجره نکشن نمیتونن بهش بپردازن! خصوصا اگه زمینش اعتقادی هم باشه.

اما کمیل جان فلسطین رئیس جمهری داره که منتخب مردمشه و برای هر کاری از طرف مردمش میره مثل رئیس جمهور تو ایران. وقتی اون میره برای مذاکره این گروه ها چیکارن که دوباره با کشتار میخوان مذاکرات خرابش کنن؟ این با کدوم عقل ومنطقی جوره؟! من جنایات اونارو رد نمیکنم. بحثم در مورد اساس پیدایش این اختلاف بود و اینکه نبایست با دامن زدن بهش بدترش کرد، همین.
عذر می خوام اگه موجب رنجش شما شدم

باید بگم که آقا نیما اون رئیس جمهوری که شما میگین از طرفه مردم انتخاب شده در واقع همونیه که الآن رئیس گروهه حماسه نه اونی که حتی مردم فلسطین هم قبولش ندارن... .
چون رئیس گروه حماس از طرفه مردم انتخاب شده نه اونی که با دوزو کلک رئیس جمهور شده.

مهرداد 8 آبان 1389 ساعت 00:13 http://manam-minevisam.blogsky.com

آقا نیما ممنون میشم اگه تو نظر قبلیت بهم نشون بدی کجا نوشتی "زن و بچه های بیگناه" که من ندیدم!
درضمن بازم میگم... شما اخبار روز قبل و بعدشو چرا گوش ندادی؟؟

درضمن... از نظر بنده... به زورگیر باید زور بگی!
به نظر من فلسطینیا حتی موشک هم نمیتونن بندازن...
مطمئن باش من اگه تو فلطسین بودم موشک نمینداختم...
چون احتمال اینکه موشک خسارت بزنه کمه!

خودم میرفتم و جون خودمو مستقیما فدای کشوری میکردم که یه سری "زن و بچه" بیگناه از اون سر دنیا با زور تفنگ ازم گرفتن.
فدای کشوری میکردمش که خونم بود... ولی "زن و بچه های" بیگناه با زور دارن توش زندگی میکنن و منو انداختن تو چادر زندگی کنم.
فدای کشوری میکنم که بخاطر محاصره، غذا هم ندارم بخورم.

فدای کشوری میکنم که بچه هاش اجازه درس خوندن ندارن.
فدای کشوری میکنم که دشمناش از یه بچه به عنوان سپر انسانی استفاده میکنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد