وقتی آدمای بزرگ ...


سلام بر همه


امروز کلیپ کوتاهی از سخنرانی دکتر انوشه گذاشتم 


که چیز های جالب و با حالی میگه.


(نکته : اگه تکراری بود معذرت می خوام)



دانلود با حجم ۶.۵۴۹  مگابایت

نظرات 6 + ارسال نظر
Reza 21 آبان 1389 ساعت 22:04 http://kanechom.blogsky.com/

وبلاگ واقعا جالبه معلومه که وقت گذاشتی
پیش ما هم بیا راستی من دارم تبادل لینک می کنم اگه دوست داری بازدید تو هم زیاد بشه منو با (( کنشوم ارمغانی از طبیعت)) لینک کن بگو تا من هم لینکت کنم مرسی عزیزم

سلام

باشه یه سری میزنم

PAT 21 آبان 1389 ساعت 23:00 http://khaterat-9.blogsky.com

سلام کمیل جان اگه در مورد دوستی دختر و پسره من دارم دانش نکنم

سلام

نه در مورد دوستی دختر پسر نیست . راجع به اشتباهات گفتاری بعضی از افراده . فقط همین.

مهرداد 22 آبان 1389 ساعت 03:02 http://manam-minevisam.blogsky.com

حجمش واسه ایرانیا یکم زیاده ها!
اکثرا اینترنت کم سرعت داریم ماها...


این دکتر انوشه هم خیلی باحاله ها.. یه چندتا سخنرانیشو دارم.. باحال حرف میزنه!! البته همیشه هم حق رو میگه

آره سخنران با حالیه

سلام دوستی جووووووووونم
امروز تولد یکی از دوستای وبلاگمه
براش تو وبم تولد گرفتم
دوست دارم تو هم بیای . بهش تبریک بگی
منتظرتم
دیر نیا که نوووووووووون خشکی ناراحت میشه[بوسه]

سلام

و یا مدییم

مهسا 22 آبان 1389 ساعت 22:59

،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨€،،،،¨€
،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،¨€¨€▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€
،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€
،،¨€¨€▒▒¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒▒¨€¨€
¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€
¨€▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€
،،¨€¨€▒▒▒▒▒¨€¨€¨€▒¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨ آپم بدو بیا

آمدم

مهسا 24 آبان 1389 ساعت 20:47 http://www.ashk-mahsa.blogfa.com

عشق رازی است مقدس برای آنان که عاشقند، عشق برای همیشه بیکلام میماند، اما برای کسانی که عشق نمی ورزند، عشق شوخی بی رحمانه ای پیش نیست

به به

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد