Making Money


سه راه برای پولدار شدن وجود داره :


۱-  یا بابات برات پول در بیاره ،


2- یا بابای مردم رو برای پول در بیاری،


3- یا بابات در بیاد تا پول در بیاری ،


هیچکدوم نشد ، از بی پولی بابات در میاد !!!


نظرات 6 + ارسال نظر

سلام دوست من..متنتون جالب بود....
این آپ نماد حال روزم هست..اونم کوچکترین نمودش..
مرسی از حضورتون...

سلام



خواهش می کنم

سلام دوست من..متنتون جالب بود....
این آپ نماد حال روزم هست..اونم کوچکترین نمودش..
مرسی از حضورتون...

سلام



خواهش می کنم

سلام
ترجیح میدم گزینه اولو انتخاب کنم.گرچه این موضوع به پسرها بیشتر ربط داره.ولی همون راه آسون بهتره.
ببخشید که دیر سر میزنم
ممنون از حضورتون

موفق باشید.

سلام

هر چند گزینه ی اول بهتره ، اما نظر شخصی من اینه که آدم روی پاهای خودش بایسته بهتره تا دیگران براش کار کنن.
اما خب شرایط همه یکسان نیست ، و این بر می گرده به خود طرف که طرز تفکرش چجوریه.

شاد باشید.

ترنم باران 1 دی 1389 ساعت 17:05

سلام
می بخشید نتونستم به وبتون سر بزنم وبلاگتون قشنگ بود قشنگ تر شده
ممنون که سر زدید
من دوباره لینکتون کردم شما هم اگه می خوایید منو لینک کنید

سلام

نه خواهش می کنم. همین که سر زدید کافیه.
من شما را قبلاْ لینک کردم . !!!

گزینه یک از همه بهتره.... ولی واسه خوش شانسا.
از اونجا که ما خوش شانس نیستیم و مردم آزاری هم نمیکنیم ... پدرم در بیاد تا پول در بیارم بهتره!!!!

البته از اونجا که من نهایت هرچی شانس و این چیزا هستم... میدونم که چهارمی سهم منه

چرا انرژی منفی به خودت راه می دی.
شانس هم تا حدودی دخالت می کنه تو زندگی آدم اما خدا هرچی بخواد همون میشه.

حرف دل 12 دی 1389 ساعت 13:33

البته بستگی به طرفش داره
کی باشه

جالب بود
موفق باشی

بله اینم یه حرفیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد