بیداری اسلامی ...



به امید آزادی تمام مسلمانان جهان

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد 1 اردیبهشت 1390 ساعت 12:59 http://manam-minevisam.blogsky.com

الان منظور این دست دقیق چیه؟؟
پرچم کشورهایی هست که ازادی اسلامی میخوان؟؟ خب ایرانم یعنی میخواد؟؟؟
اگه حامیان ازادیه که همه دیگه توشن که!!!!!! پس کی شد مخالف؟
اگه مخالفین ازادیه اسلامی باشن که باز هم ایران داخلشه یعنی؟؟

در هر زاویه ای که بخوای حساب کنی ایران هم توشه!

منظورم از این عکس این نیست که ایران هم باید بیاد تو خیابون ها شعار بده.
در واقع انقلاب ایران در رأس همه ی این انقلاب های در حال وقوعه..

من از نظر جنبه ی مثبتش به این عکس نگاه می کنم نه از اون جنبه ی منفی که تو فکر می کنی...
در واقع خود ما هایی که اینجا هستیم حامی رهبر و انقلاب اسلامی ایران هستیم.

لطفا اشتباه برداشت نکن.

مهرداد 1 اردیبهشت 1390 ساعت 15:52 http://manam-minevisam.blogsky.com

این بحث سیاسی رو ادامه ندیم!!
من مخالف سیاست هستم.

ولی من فقط نظرمو به عنوان یه مخاطبی که این تصویرو میبینه گفتم!
قصد گفتن اینکه شما یا هر شخص دیگه ای مخالفه یا موافق رو نداشتم.



اتفاقاً وقتی نظرتو خوندم خودم دوباره رفتم اون عکسه رو دیدم ،
دیدم از اون نظر که تو میگی درسته.
اما من که دیشب این عکسو گذاشتم اصلاً به این جنبه اش فکر نکرده بودم.


بگذریم که این بحث ها تمومی نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد